3.5.12

Wappuloita

Hejssan! Juhlat on juhlittu mutta alkuviikosta selviytyminen jatkuu....Ei tuollainen parin päivän (ja yön) karkelointi sovi enää vanhalle, se on nyt todistettu. Mutta voiiih, millaisia kokemuksia rikkaampi sitä valitettavasti tänä päivänä taas onkaan.

Hello! May Day is over and I must say it was very... interesting two days. Uhh and now I know I`m too old to party (and drink) like that, for two days and nights in a row. Gosh. Enough for now...

Vappuasuuni täysin epäsopivat partykynnet olivat olivat paksua muovia ja mallia Britannia. Seppälästä.
My party nails were pure plastic with British flags, from Seppälä.
(Asensin ne luultavasti väärinpäin, kun tuntuivat sopivammilta just noin päin :D)

Asu meni vähän uusiksi ilmastonmuutoksen + uusien kenkien vuoksi...
My outfit changed a bit from that original plan, because of the weather and new shoes...



Vappuna sai syödä sokeria ja hiilareita.
I even allowed myself to eat sugar and carbs.


Vappupäivänä istuskeltiin jälleen puistossa, mutta lopulta tuuli ajoi meidät pakosalle jokirantaan + ravintolalaivoille..
On the next day we went to the park again, but it became so windy we had to move to riverside and restaurant boats..
Vappupäivänäkin sai syödä hiilareita, koska torilta löytyi ihanaa sitruunalakua :D
I bought this lovely lemon licorice from the market.





Oli mahtavaa ~ ja onneksi se on ohi nyt :P

I had a great time ~ and I`m sooo sooo happy May Day is only once a year :P

3 comments:

  1. Hello Dudu! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting blog). Would be great if you could visit also mine...Thanks for sharing! Keep up the fantastic work!

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :)