7.5.12

All the things she bought

Koska olen kunnostautunut hamstraamaan älyttömän söpöä ja erityisen turhaa tavaraa, tämäkin hassutus on pakko jakaa kanssanne. Se on pieni, pyöreä ja pehmeä, ja sen voi tottakai ripustaa kaulaan killumaan. Ja kyllä, sekin on Ebaysta!

Because I`m so good at collecting ridiculously cute and very very useless stuff around me, I have to share this funny thing with you too :D It`s small, round and squishy, and you can wear it. And yes, it`s also from Ebay :B

Squishy donut- riipus!
It`s a squishy doughnut pendant :D

Takaosa on herkullisen kullankeltaiseksi paahtunutta vaahtomuovia, nom :P
The back of it is deliciously roasted golden brown foam, nom :P
Don`t you just feel like taking a bite???
Tämäkin kaulakoru saapui hiljattain postista. VOITIN sen What Kimmi Did Next-blogin giveawaysta, jonka sponsorina toimi The Badger Set. Vaihtoehtoja oli erilaisia, ja kilpailussa sai kommentoida miksi haluaisi juuri kyseisen korun. No, halusin tietenkin cupcaken! Se oli myös hyvin ennakoitua, koska nyt olen ihan hulluna kaikkeen siniseen :D
I WON this necklace from a giveaway by What Kimmi Did Next - it was a collaboration with The Badger Set. There were many jewelry options and I wanted cupcake of course! Thank you, I love it!  And by the way I`m sooo crazy about everything in blue right now :B

Olen nyt ihme kyllä tykästynyt yksinkertaiseen korutyyliin, mitä en olisi koskaan uskonut tapahtuvaksi :D Mustat pallokorvikset Ebaysta.
All in all, I like quite simple jewelry at the time - black studs from Ebay.
Tässä vielä kengät, jotka hankin vapputallustimiksi, H&M. Siniset ;D
And here are the shoes that I bought for May Day last week, from H&M. Blue ofc ;D
Seuraavaksi tiedote: tämän blogin ei ole tarkoitus olla pelkästään muotiblogi, mutta olen nykyään vain niin kovin innostunut kuvailemaan asujani, joten täältä pesee taas jälleen kerran, njähh. Kevät, valo ja lämpö ovat inspiroineet vaateostoksille ihan eri kaliiberilla kuin talviaikaan, siinä syy. Oikein mieluusti tekisin niitä hiusjuttujakin jne, mutta kuten edellisessä postauksessa jo kerroinkin, se aihe jumittaa ikävästi paikoillaan. Ja no, kivat vaatteet vaan ovat kivoja vaatteita, ei siitä mihinkään pääse :D

I know this isn`t supposed to be a fashion blog but can`t help loving cute clothes! You know, it`s spring, sunny and warm and sooo many new clothes to shop! Hope you can deal with it because I`m having outfit shots once again, love making posts about them. I`d be happy to post about hair and stuff too, but for some reason I just don`t have anything to say about them right now. So new clothes of mine, coming up next! ;D

Lilat legginsit lomatuliaisia ^^
I bought these purple leggings on my holiday ^^
Ja päivän hankinta olivat nämä ihanuudet :D En ole aiemmin katsonut löysiä farkkuja päinkään, ja sitten bongasin nämä. Vaaleansiniset pilkkufarkut, H&M alesta.
And the best of today - loose dotted jeans from H&M.


Tämä ihana keltainen pusero tarttui myös matkaan lomalla. Tarkoitus ei sitten ole jälkeenjääneesti yrittää imitoida miestenlehtien poseerauksia vaan esitellä paidan lepakkohihoja XD
This lovely yellow shirt is also my holiday shoppings. 

Valkoinen neule Gina Tricot, sattui myös olemaan alessa.
White cardigan from Gina Tricot sale.
(Ja kyllä, kuvankäsittelytaitoni ovat juuri sillä tasolla mitä kuva antaa ymmärtää :D)

9 comments:

  1. Anonymous7.5.12

    nomnomnom mikä donitsi.. :P

    ReplyDelete
  2. such a beautiful blog! i love all of your pics,is soo lovely,and your so pretty! wanna follow each other^^

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw I`m happy to hear you like my blog ^_^
      And thanks for the link, I`ll check your blog as soon as possible :)

      Delete
  3. I love those squishy doughnuts those are so cute same with the cupcake necklace!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I know soooo adorable <3

      Delete
  4. Thanks for following me and welcome to my blog! ^_^
    Just checked yours too, really enjoyed it! <3

    ReplyDelete
  5. oii sun blogi on tosi ihana!<3
    http://sshhhhsecret.blogspot.com/

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :)