10.12.11

REDREDRED

Taas hiusjuttua..... oon niin pakkomielteinen nyt tän asian kanssa.... Eilen siis värjäsin päätä jälleen, koska haluan näyttävän PUNAISEN tukan! Ei, se ei näytä tältä kuitenkaan, vaan on ärsyttävän luonnollinen, mutta punasin ruskeat pidennykseni myös sekä pari vaaleata - niille ei nyt kuitenkaan ole käyttöä pitkään aikaan. Ajattelinpa jatkaa hiustenkärvennysprojektia ja raidoittaa lisää tänään - ja sitten haen tän Cybershopista. Sillä luulis irtoavan kunnon punaistakin sitten ^^ 

Hiya! I`m so obsessed with dyeing my hair, that I dyed it red yesterday.... I also dyed my brown extensions and a couple of blond ones. They turned out great =D But I want my head to be more red, so I guess I`ll go and buy this from Cybershop today....

Kuva Cybershopista, esittää juuri kyseistä hiusväriä eli Fire Rediä, jonka toivottavasti joku päivä vielä saavutan ;D
From Cybershop, this is exactly what I want.....
Täytyykin laittaa kuvaa uudesta tukasta taas kunhan jaksan. En nyt vaan viittiny kun näyttää niin vaatimattomalta tuon kuvan rinnalla =D
Ai joo, Dieetti-lehdessä on taas päivitystä, menkää!
Joten, ei muutaku hyvät lauantait ja byebyeee! =DDD
Ps. Tänään kaveripikkujoulut - uus yritys ^^ 

2 comments:

  1. Anonymous10.12.11

    yhyy mä en haluu lukee sun dieetti sivua ku onnistut siinä niin hyvin.. :'< oon kade :P no eii vaa onnee!! ;o 8kiloo on aika hyvin, miettiiku mä oon sen verran lihonu vuoden aikana :D

    ReplyDelete
  2. Kiitos, ja kannustuksena se sivu siellä on muutenkin =D Mäkin lihoin viime talven jälkeen suunnilleen 6-7 kiloa ja alkoi ärsyttää se jatkuva lihominen. Oon kyl häppi nyt!
    Mainittakoon kuitenkin etten alkanu syömään protskuja tän typerän karppaustrendin takia vaan keksin koko jutun jo ennen sitä =D

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :)