13.12.11

Amazing WIG mania

Haluun peruukkeja. Paljon. Joka väreissä. Ymmärsin vihdoin, ettei mun tukkani pysty enää venymään radikaaleihin värikokeiluihin, ja suurehkon kyllästymisasteen vuoksikin haluan tuonne vaatekaappiin roikkumaan rivin erivärisiä peruukkeja. Siltä sitten vain uutta väriä päähän vaikka joka päivä.
Ja mulle kelpaa ne synteettiset halpikset, koska muuhun ei ole varaa ^^ Tsekkasin läpi Ebayn peruukkitarjonnan, ahh mitä tukkainspiraatiota!
Ekan kuvan pinkin peruukin olen tilannut aikaisemmin =D

I want wigs, lots of them. I want to have a full line of different colored wigs in my closet, so I can change my hair color every day ^^ I checked out Ebay`s wigs - hair inspiratioooon!
That pink wig in the first picture I`ve already ordered =D

   
  

tupianku.com
tupianku.com
tupianku.com
w-53.jpg
Photobucket
Cosplay Wig Store Image 2
120cm Megurine Miku Long  Straight Turquoiseclip on PONYTAILS Wig ML116

Lemppareita? Itse taidan kallistua pinkkeihin (ofc) & noihin missä on lilaa :3 Arvatkaa kuka juoksee heti huomenna Leather Heaveniin shokkiväriostoksille XD 

Any favourites? Mine are all the pink & purple ones :3 I think tomorrow I must run to Leather Heaven to buy some shock colors... XD

(Vähän miesvihaa vielä päivän pilaamiseksi:
Pistää NIIN vihaksi se miesten käskyttäminen hiusvärien suhteen. Exän takia pidin tukan aikoinaan blondina vaikka halusin tummentaa välillä, koska blondi oli se ainoa oikea väri ilmeisesti hänen mielestään, tumma on likainen jne... Ja nyt - kun olen viimein saanut ite vapauden päättää omasta tukastani ja nauttinut erilaisista värikokeiluista-  viime viikolla yksi KAVERI mies, joka on avoimesti osoittanut kiinnostuksensa mua kohtaan (ite EI nappaa kyseinen henkilö yhtään!), sanoi että kunnon punaiseksi en saa värjätä tai se leikkaa multa tukan pois (.... niin, hmm kypsää...), ja kehtasi jopa ehdottaa että vie mut tuntemalleen kampaajalle, maksaa kaiken mutta saa itse päättää millainen tukka mulle laitetaan. Ja hän halusi...................... blondin
ANGST! Saatana mitä tonttuja. Taidan ihan yksinkertaisesti vain vihata niitä.

Ja nyt menen taatusti em. liikkeeseen enkä poistu sieltä ilman sitä punaista shokkiväriä.

4 comments:

  1. Mulla oli sama, et ex halus et on pitkä tucca... Mulla oli pitkälle selkään hiukset ja heti kun erottiin niin napsasin lyhyeks. :D On kyllä ikävä pitkiä.
    Upeita noi peruukit, olispa jotkut naamiaiset niin ite vois käyttää!

    ReplyDelete
  2. Olen tehnyt tuon ihan saman =D Joskus muutama vuosi sitten sai kanssa eron myötä pitkä tukka lähteä.... aluksi kaduin, sitten tykkäsin ja taas kaduin kun kasvatus kesti niin kauan =O
    Sitä voi sitten tilaa vaikka peruukin tai pari odotellessa ;D

    ReplyDelete
  3. Anonymous14.12.11

    oi, noi pinkit peruukit.. *kuolaa*

    mun nykyinen poikaystävä tykkää pitkistä hiuksista, se on ehkä yks syy et se osti mulle pidennykset (siis eihän se haittaa :D) mutta sit välil harmittaa ku tuntuu, et ei sais olla sellaset hiukset ku haluaisin.. JA! se mussuttaa mulle ku värjään. "sun hiukset kärsii". niin?? :D

    ReplyDelete
  4. jooh jostain syystä se värjäily pelottaa miehiä, kai se on se muutoksen pelko =DD
    ärsyttävää miten paljon miesten mielipiteet vaikuttaa omaan tyyliin vaikka kuinka vakuuttaa itselleen ettei näin ole =O jälkeenpäin sitä vasta huomaa miten antaa toisten ohjailla itseään. siinä missä useimmat miehet haluaa seksikkään naisen, mun piti olla " vaalea, kiltti emäntä"!! arrgh, ei!
    mut kyl mullekin ne ilmaset pidennykset kelpais ;D

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :)