13.11.11

Uusi hiusväri, taas!

Aaargh. Hiusvärimokat nro 1: älä värjää niin usein että ennen pitkää jotain menee pieleen. Joo. Oon niin levoton nykyään, että en kestä kattella samaa väriä edes viikkoa pitempään. Arvatkaa vaan, kokeilinko sitten tuota Garnieria. Väri: kupariruskea/caramel, ja tulos: mustanruskea punainen. Nyt sitten sain sen tumman tukan, vaikkakin vasten tahtoani. Toivottavasti haalistuu pian edes hiukan, en ole ihan kotonani näin tummana. Noh, tulipa kokeiltua ja onpahan taas uusi luukki päällä. Mun tukka muuten näyttää aina hirveeltä harakanpesältä kuvissa, kuvanottohetkellä oon pöyhinyt ja möyhinyt sen aina miten sattuu ja salama tuo sitten koko hirveyden aina esille. Oikeesti mun tukka näyttää luonnossa melko sileältä eikä tommoselta suttulutkapesältä. Noh, näillä mennään. Korostaa ainakin vaikutusta väristä, johon EN ole tyytyväinen =D

Oh yes, my hair dyeing went a bit wrong... So now I got that dark hair, but didn`t want it as dark. I`m too restless all the time and get so bored easily, so I tried to change that. Didn`t get that copper brown I wanted, it`s more brown-black with extra redness. Looks so weird! 
By the way, I notice my hair never looks really smooth in pictures, more like a messy bird nest, but that`s because of the lighting. Actually in real life my hair is much smoother but... you can`t get it all I guess.

Tällä värjäsin. Siitä on niin kauan kun olen viimeks käyttänyt tummaa väriä, etten enää muistanut ruskean menevän poikkeuksetta TOSI tummaksi... Äh.
I dyed with this color. It`s been too long since I´ve dyed with browns, so I couldn`t remember it always goes much darker than in the picture.
Tää kuva vastaa parhaiten nykyistä väriä. Ei näytä kuparinruskealta jos multa kysytään....!
This is what I got - doesn`t really look like a copper brown I think...!
Ufonaama, hyi, mutta ei saa välittää siitä. Oon muutenkin rähjääntynyt naamasta pelottavasti, tarttisin varmaan kunnon tehosarjahoidon kosmetologille, ihotautilääkärille ja kauneuskirurgille. Onneks ei näy pahemmin kuvissa, mutta mun SILMÄNALUSET on aivan järkyttävät. Näytän kuolemanväsyneeltä koko ajan! Nonniin...
Ufo-face, ignore that. I look so tired all the time, I think I should get a facial or some miracle cosmetic surgery to get rid of my eye circles. Fortunately THEY don`t show in that picture.

Vielä eri valaistuksen alainen kuva... Keltaisessa valossa punaisuus sentään näkyy. Uuh. Onneks mun kaverit tykkäs lopputuloksesta, mulla menee aikaa tottua niinkuin aina =D
In this yellow light you can see more redness in it. Fortunately my friends liked the result, but for me it takes a while to get used to that color...
Dieetistä ei ole ollut juttua aikoihin, mutta edelleen siis proteiiniruokavalio. En oo hirveesti saanut enää painoa alas, mutta yritän silti. Oon lisännyt kalorimääriä ja en oo jaksanut paljon liikkua, siitä varmaan johtuu. Viikonlopun herkkuni näyttivät sitten tältä: jauhelihaa ja kasviksia ( jauheliha pois!!)...
I haven`t told much about my diet lately, that`s because I haven`t lost much weight. I eat too much calories I think, this is my weekend plate: minced meat and vegetables ( I shouldn`t eat that meat!)
Menin sitten hairahtumaan siihen rasvan määrän nostamiseen, mutta ei taida normaalipainoisella auttaa, päinvastoin. Viikonloppujälkkäri: rahkaa mustaherukoilla, kookoshiutaleilla ja mantelilastuilla ( en siis syö tota joka päivä!)... Yritän siis syödä enemmän kaloreita ja rasvaa, jotta en saisi heti kaikkea painoa takaisin kun lopetan dieetin.
Another one: curd with blackberries, coconut and almonds. I try to eat more fat and calories, but I guess that doesn`t work because I`m at my normal weight.... But I don`t eat things like this every day, it`s just weekend special!
Ja vielä kivennäisvettä =D Ei pahaa sanottavaa siitä ^^
And some mineral water. Nothing bad to say about that^^ 
Joo, taidan tästä lähin vähän rajoittaa noita naamakuvia kun ällöttää ne niin paljon. Olis pitänyt aloittaa bloggaaminen ainakin 5 vuotta sitten, kun sitä näytti silloin vielä jotenkin siedettävältä ( ainiin, eihän mulla ollut silloin edes tietokonetta ^^). Anyway, HIRVEE NAAMAKRIISI XD Tästä lähin kuvaan vain kissaa ja ruokalautasta ja niitä takapihan puita, näin on. Mutta tukkajuttu tuli selväksi, eiks niin? =D

4 comments:

  1. Anonymous13.11.11

    mä oon hakenu tota väriä mikä sulla on vuosikaudet ja tulee aina liian punaset ja tummat:D noi sun ei oo mustanruskeeta nähnykkää!

    ReplyDelete
  2. Mulla on varmaan vain yksi iso muutosahdistus =D Onhan näissä sentään seassa punaista, toivottavasti tuo liika tummuuskin karsiutuu tässä lähipäivinä ^^ Mutta täytyy myöntää, tavallaan olen alkanut tykätä tästä =)

    ReplyDelete
  3. Anonymous13.11.11

    mm no ei noi mun mielestä näytä pahoilta, mutta tykkäsin kyl niist sun edellisistäki hiuksista :3 vaihtelu virkistää! mä oon nyt pari päivää miettiny blondia, mut tätä tummaa värii en ala vaalentamaa ainaka nyt! :D ja pidennyksetki on tummat ni en vois niitä enää käyttää.. oi kun elämä on vaikeeta :D:D

    www.tahtipolya.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Vaihtelua tosiaan ainakin =D Onneks nää muutokset ei oo koskaan ikuisia, aina voi vaihtaa väriä jos siltä tuntuu.
    Tumman vaalennus on tosiaan aika kinkkistä. Mäki menin tilaa vaaleenruskeet pidennykset ja nyt tukka on niihin liian tumma, se ärsyttää eniten. Halusin niin paljon alkaa ottaa taas pidennykset käyttöön, ja vaikka niitä joka väreissä multa löytyykin, niin tummana sitten ei =O

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :)