6.11.11

Hoodie time of my life

Musta tuli yllättäen huppariaddikti. Vaatekappale, jota kaikki jollain tasolla fanittaa, on mulla lojunut pelkkien krapulapäivien ilostuttajana. En ole oikein osannut nähdä itseäni huppareissa ( jos teini-ikää ei lasketa XD), mutta katselin viimeaikaisia kuvia ja huomasin, että mullahan on huppari päällä joka ikisessä kuvassa =D Nyt siis aion hamstrata lisää ihania, rentoja ja uudelta tuoksuvia huppareita joka väreissä + tilata ainakin kymmenkunta huivia niiden kaveriksi ( sen aloitinkin jo eilen). Hupparin läpi kukaan ei näe mun iljettäviä sausagejani, ja jos hyvin käy, näytän kaupan päälle edes hiukan nuoremmalta >> you wish...

I`ve become a hoodie addict. That piece of clothing hasn`t been one of my favourites before, but now I feel I want more relaxed and youthful style. So I watched some photos and realized that I`m wearing hoodie in all of them =D I`m going to buy new hoodies in all colors and dozens of scarves to wear with them ( I already started that yesterday..). 


Viikonloppukuvia lempparivaatteet yllä - viikonloppunaamalla ja - poseilla =D Kamu kun on tuollainen mestarivalokuvaaja, mua ei saa niistä syyttää... ^^
Some weekend pictures WITH a hoodie on haha =DD The photographer was my dear friend this time, so you can blame her on my hideous expressions ^^
Just for laughs.... Nono, ONLY energy drink!! =D
Tänään kokeilin Hennesillä uusia vaatteita. Tykkäsin tästä harmaasta niin paljon... että en ostanut sitä??!
Then I went to H&M to try on some new clothes. I liked this simple gray hoodie, too bad I decided not to buy it =(
Tykkään niin paljon tuosta pinkistä hännästä laukussa ^^ Laitoin myös tänään nuo pörröt jalkaan. Ostin ne vuosi sitten ja tänään eka käyttökerta...!
I LOVE that pink foxtail on my bag, so I have to show it all the time ^^ I`m also trying to show you my lovely legwarmers....
Joku vois vinkata mulle, että kengätkin voisi pistää vaihtoon...
Ostin tän ylimitoitetun valkoisen hupparin. MUKAVA!
I bought that oversized white hoodie. It`s so comfortable!

Koska mulla ei varaa uuteen kameraan, toivon seuraaville päiville pelkkää VALOA, kiitos! Sitten voisin toteuttaa tukkapostauksen ja kaiken muun kivan mitä oon miettinyt. Ihanaa kun on taas intoa tehdä blogia =D
Ai niin - saan vihdoin uuden TATUOINNIN!!!! Ja vielä ilmaiseksi!! Oon niin superinnoissani, vaikken edes tiedä minkä laitan ja mihin. Toivottavasti saan ajan pian, koska aion myös tuikata sen lävistyksen samalla kertaa (urgh, mun pitää varmaan napata jotain rauhoittavia ennen sitä)...

3 comments:

  1. Anonymous6.11.11

    oi oot niin lutunen<3 kui pitkä oot?

    ReplyDelete
  2. Hei!löysin uuden blogisi ja olen sitä mieltä että tämä on jopa kivempi kuin edellinen!
    minun lempparini noista huppareista on myöskin tuo valkoinen(:
    muuten hieno uusi hiusväri!

    ReplyDelete
  3. Ano: =DD Muistaakseni tää luki jossain aiemmassa postissakin mutta 162 edelleen ilman korkoja ^^

    Margia: Tervetuloa tännekin Margia =D Kiitos, itekin olen ERITTÄIN tyytyväinen että hankkiuduin blondista eroon O__^

    ReplyDelete

Go ahead and make my day :)